Elsas mode

Ja, för tillfället så läser jag Elsas mode. Den är riktigt bra och det är andra gången jag läser den. Jag har inte gjort mycket, varit i datorn, pratat med ET, lyssnat på musik, pratat med brorsan, spelat wii, etc. Nu har jag precis loggat ut från Facebook. Det här inlägget tar väldigt lång tid att skriva, eftersom jag läst emellan. Men nu har jag slutat på kapitel elva. Det börjar skymma ute och är redan ganska mörkt. Ja, vad ska jag säga? Det är vinter. Ikväll vet jag inte när mamma och pappa kommer hem eller vad vi ska äta, jag undrar bara vart B är, han har tydligen varit hos pappa hela dagen, men borde han inte komma hem snart? Ska nog ta och ringa mamma eller pappa och fråga vad vi ska äta och om vi ska äta själva. ;) Förutom det, så såg jag just Andrea Feczko's A Hot Mess Christmas! Jag gillar hennes videos.


Ja, det var den det.

Nu ska jag fortsätta surfa runt och kanske lägga till saker i designen. :)

Ursäkta min franska,
Lilla lady

Kommentarer på Elsas mode

Kommentera Elsas mode här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0