En sista gång i år

Nu är det sista gången för i år som jag kliver upp tidigt för att gå till skolan. Det låter helt otroligt, men man måste ju tänka på att det är ju tjugoförsta december idag. Och eftersom det råkar vara just den tjugoförsta december, vill jag säga:
Grattis älskade bror <3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, nu är det snart tolv år sen vi träffades, jag, din lilla födelsedagspresent. Så, grattis till tjugotre år i livet och flera hundra år till!

Åh, jag saknar honom just nu. Han är ju i Stockholm, men ur är att han kommer hit snart.

Ja, jag ska berätta lite om vad jag ska göra idag. Först och främst är det bad, men jag orkar inte vara med. Sen ska vi se film och äta godis, chips, popcorn och dricka läsk(fast jag har ingen läsk men, men.). Efter det är det lunch, bu för lunchen, det blir korvstroganoff med ris, usch. Vi har lunch tjugo över elva och rast till halv ett, som jag har fattat. Men det är hu skönt som helst! Vi brukar ha rast till tio över tolv vanligtvis. :) Sen är det rektorns avskedstal, blöh, för att hon ska sluta och vi ska få en ny rektor nästa år. Sen, så vet jag inte så mycket mer. Vi kanske ser film igen till klockan två. Fast det beror ju på hur länge rektorn ska prata. Nej, nu ska jag nog fortsätta leta runt lite här på internet. Ha det så bra!

Lilla lady †

Kommentarer på En sista gång i år

Kommentera En sista gång i år här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0