God Jul

God jul, lite efteråt kanske men.. Jo, igår hade jag på en klänning, ett par leggings och knästrumpor. Sen satte jag upp det nytvättade håret i min superfina tofs.
Mina julklappar:
Eclipse
Dödskalle-örhängen från Laila Bagge Wahlgrens smyckeskollektion.
Nya ÄKTA uggs
Donkey Kong Country Returns(Allas)
100kr

Jag är nöjd, fast det inte blev så mycket, för ändå så är det ju tanken som räknas ;) Dessutom är ju min födelsedag snart, sen ska man ju ha grymt kul på nyår. :) Då jag kan avslöja att det nog blir 11cm-klack och örhängena jag har fått. :D

Nu rollar jag med min älskade Elselina/ET <33

Ursäkta min franska,
Lilla lady

Kommentarer på God Jul
Nora säger

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 kl. 16:53:01
Hemsida: http://smsalåna.nu

Kommentera God Jul här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0