Vem är Lilla lady?

Hej.
Jag är då Lilla lady. Ni kommer så småningom få veta mitt namn. Jag är en flicka på elva år, jag fyller tolv den tjugonionde december, alltså om tjugo dagar. Jag har bott på många ställen under mitt korta liv, men nu är jag tillbaka på ruta ett, i samma lilla samhälle som jag döptes i. Byske, som ligger tre mil norr om Skellefteå. Jag föddes då på Skellefteå BB, den tjugonionde december nittonhundranittioåtta. Och jag gillar att skriva ut siffrorna, som ni nog ser. Vad jag gör just nu? Jag ser på någon dokumentär om Susan Boyle. Inte så roligt, men jag orkar inte gå och hämta tv-dosan. Jag har min sista dag i skolan imorgon, sen har jag jullov. Nu ska jag fortsätta fixa lite med bloggen.

Adiós amigos eller Au Revoir.
Lilla lady †

Kommentarer på Vem är Lilla lady?

Kommentera Vem är Lilla lady? här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0